- בניגוד למה שמקובל לחשוב, האתגר הגדול והמשמעותי של הפרסום באינטרנט הוא לא מול חברות המדיה המסורתית אלא מול עצמו. או יותר נכון ההיסטוריה הרעה שלו. הפרסום הפולשני והמשתלט עם הבנארים הקופצים וכולי וכולי הפכו אותי ועוד כמה שאני מכיר עיוורים לבאנרים ולפרסומות בצד המסך. הדוברים בכנס הציגו נתונים מרשימים של הצלחה, בכל קנה מידה, לקמפיינים הזוכים. אולי הגיעו אליהם אנשים שהפרסומות באינטרנט אינן מהוות בעיה בעיניהם.
- באינטרנט עושים פרסומות יפות.
- קרייג ליסט ודוגמתו הם האיום הגדול על האינטרנט – במושב של טרנדים חמים לשנת 2007 דיברו על כך שהאינטרנט שומט את הקרקע תחת עסקים בעולם האמיתי. אחד הדוברים בפאנל, כמדומני מייקל מרקיז מ-CBS, אמר כי אתר כמו קרייג ליסט, אתר ההודעות המסווגות הגדול ביותר בחוף המערבי, מהווה איום גדול על האינטרנט מהסיבה המאוד פשוטה – הם לא רוצים לעשות כסף. המצב הנוכחי הוא שהכסף עובר מעסקי המדיה המסורתיים כמו עיתונות וטלוויזיה לאינטרנט. עכשיו מגיע אתר כמו קרייג, שאינו מעוניין לעשות כסף, ושובר את השוק. זו לטעמי אחת העוצמות הגדולות הטמונות באינטרנט, ואולי גם אחת מנקודות השפיות שיחזירו אנשים לפרופורציה.
- ביום הראשון היו יותר אנשים מאשר ביום השני. המסקנה המתבקשת: כסף והשקעות אטרקטיביים יותר משיווק, פרסום ויחסי ציבור.
- איך אפשר לדעת שהאינטרנט התבגר?
- הגיל של המנכ"לים של חברות האינטרנט עלה באופן משמעותי. לא עוד חבורת צעירים בשנות ה-20, אלא אנשים מיושבים שעברו דבר או שניים בחיים, ועם זאת רוח היזמות לא עזבה אותם. או שאלה אותם אנשים, שאז היו בני 20+.
- נשים – בכנס היו הרבה יותר נשים. אמנם לא בין הדוברים בפאנלים, אך באולם ישבו נשים בשיעור גבוה מאוד לעומת שנים עברו. אבל שלא תחשבו, אלו לא היו גיקיות שפוגשים בכנסים של טכנולוגיה, אלא יותר בסגנון צוות השיווק של "ג'ימלאיה".
- אתה לא מזהה את כל האנשים בכנס. אנשי דה מרקר ציינו כי הגיעו 3,000 איש. בעבר הכנסים היו יותר קטנים וידעתי לזהות את האנשים על פי מה שהם עושים באינטרנט. היום לא כך הם פני הדברים. האינטרנט גדל, אמרנו כבר.
- הגיל של המנכ"לים של חברות האינטרנט עלה באופן משמעותי. לא עוד חבורת צעירים בשנות ה-20, אלא אנשים מיושבים שעברו דבר או שניים בחיים, ועם זאת רוח היזמות לא עזבה אותם. או שאלה אותם אנשים, שאז היו בני 20+.
- ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב מאוד דומה לרוב ריינר.
- רכישת חסות בכנס דה מרקר מגדילה באופן ניכר את הסיכוי שיזמינו אותך להשתתף בפאנלים במהלך הכנס.
- רשתות חברתיות הן הדבר הכי לוהט בישראל. הפורטלים הגדולים מבשלים רשתות מתחרות לקפה דה מרקר. כדאי שהמפתחים של דקס יחשבו על פתרון איך אפשר להחזיק ישות אחת שתיוצג בכל האתרים שהם מוכרים לכולם.
-
גיל רימון והחבורה שלו עשו סרט מצחיק.
כדאי שיעלו אותו לאינטרנט. - כשישראלים מדברים אנגלית זה הכי ברור להבנה, כנראה כי אין מבטא שיפריע להבין אותם.
- נחמד לפגוש בRL פידים מהרסס כמו : חנן כהן, לאה אהרונוביץ' , גדי שמשון ועוד.
-
עמודים
-
עדכונים
-
חיפוש בבלוג
-
קטגוריות
-
לקבלת עדכונים במייל
-
ארכיון
- ספטמבר 2011
- אפריל 2011
- דצמבר 2010
- אוגוסט 2010
- יולי 2010
- יוני 2010
- אפריל 2010
- ינואר 2010
- דצמבר 2009
- אפריל 2009
- מרץ 2009
- פברואר 2009
- ינואר 2009
- דצמבר 2008
- נובמבר 2008
- אוקטובר 2008
- ספטמבר 2008
- אוגוסט 2008
- יולי 2008
- יוני 2008
- מאי 2008
- אפריל 2008
- מרץ 2008
- פברואר 2008
- ינואר 2008
- דצמבר 2007
- נובמבר 2007
- אוקטובר 2007
- ספטמבר 2007
- אוגוסט 2007
- יולי 2007
- יוני 2007
- מאי 2007
- אפריל 2007
- מרץ 2007
- פברואר 2007
- ינואר 2007
- דצמבר 2006
- נובמבר 2006
- אוקטובר 2006
- ספטמבר 2006
- אוגוסט 2006
- יולי 2006
- יוני 2006
- מאי 2006
תגובות
אתה בטוח שזה לא הוא בעצמו בשתי התמונות?
אני לא הייתי בכנס, נראה לי מספיק לקרוא מה כותבים כולם מסביב. בכלל, אם מישהו מגיע למצב שמחדשים לו משהו בכנס, כנראה הוא נרדם בשמירה. עוד שומרים בצהל, אגב?
נדמה לי כי כתבו כבר על הדמיון , אבל לא מצאתי את זה ברשת.
ויש משהו לגבי מה שאמרת על חידושים בכנסים
עולמי חרב! לא אוכל עוד לחיות חיים כפולים…
פרסם תגובה