הוודו של YES

יש לי קרוב משפחה שבטוח שטלוויזיה היא מקור כל הצרות בעולמנו. משום כך הוא ואשתו חוסכים את הנזק הזה מהילדים שלהם. אין להם כבלים, וערוץ 1 ו-2 בקושי נקלטים במצפה ההררי שבו הם מתגוררים. אתם יכולים רק לנחש מה הילדים ששים לעשות כשהם מגיעים לביקור אצל הקרובים.
אצלנו, לעומת זאת, אודה ולא אבוש, לטלוויזיה יש מקום מרכזי בבית. אני אוהב טלוויזיה, וצופה מושבע של סדרות רבות. בין החביבות עליי בימים אלו נמצאות "נמלטים", "האנטומיה של גריי",  "עקרות בית נואשות", מרבית סדרות הריאליטי וגולת הכותרת כמובן הסדרות הבריטיות, שכרגע אין חדשות בנמצא.
ומאחר וכל בני הבית חובבי צפייה, הצטיידנו במכשיר ששינה את הדרך בה אנו צופים בטלוויזיה-  YES MAX .
 
ואכן, כדברי הפרסומת "לראות טלוויזיה בזמן שלך", התחלנו ליהנות מהסדרות בזמן שנראה לנו.  המכשיר פשוט לתפעול, אינטואיטיבי, רק מה? – יקר.  למרות מחירו הגבוה, אני חושב שהוא שווה את מחירו . נכון, יש תוכנות שמאפשרות לעשות את הפעולות שהוא עושה, רק ש"YES" לא משחררים  את לוח השידורים לכול, אלא מצפינה אותם. וכידוע לכם, על נוחות משלמים. מזכיר לכם דיון על קוד פתוח?!?
בסוף השבוע האחרון "YES" שידרגו את התוכנה והוסיפו עוד כמה פיצ'רים נחמדים, כמו הקלטת סדרות והקלטה של 2 תכניות במקביל  – שדרוג ראוי.
בלי לשאול אותנו שדרגו, פשוט שלחו לנו הודעה. מה יכול להיות יותר טוב מזה?
מסתבר שיותר טוב יכול להיות, אבל גם יותר גרוע, כמו שאומר איה חמורו של פו: ביום שישי בערב שמנו לב כי 150 שעות הקלטה שהיו על המכשיר התאדו כלא היו, קסם גרם להם להתפוגג. בירור קצר בין בני הבית העלה כי אף אחד לא "ניקה" את המכשיר". מחלקת שירות הלקוחות של YES השיבה את פנינו ריקם. הם, לדבריהם לא שמעו על הבעיה הזו, אבל הם ירשמו לעצמם הצעה לשדרוג  – הוספה של פונקצית שחזור.
כל המידע שנאגר במכשיר נעלם. נכון, אלה התכנים שלהם, זה לא משהו שאני בניתי, ובכל זאת, בשביל מה ישבנו והכנו לנו לוח שידורים אישי? אנחנו, שיש לנו הרבה פחות תכנים ומרוויחים מזה הרבה פחות כסף, לא מעלים בדעתנו להגיע למצב ששדרוג ימחק נתונים. זה אלף-בית, לא? כל הצעדים שאנחנו נוקטים על מנת לשמור על המידע שאגור במערכות שלנו – גיבוי יום יומי, שמירת גרסאות ועוד כהנה וכהנה פעילויות. אלמנטרי, ווטסון?
חשבתי שהתשובה אמורה להיות YES.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

פרסם תגובה

שדות נדרשים מסומנים *

*

*