-
עמודים
-
עדכונים
-
חיפוש בבלוג
-
קטגוריות
-
לקבלת עדכונים במייל
-
ארכיון
- ספטמבר 2011
- אפריל 2011
- דצמבר 2010
- אוגוסט 2010
- יולי 2010
- יוני 2010
- אפריל 2010
- ינואר 2010
- דצמבר 2009
- אפריל 2009
- מרץ 2009
- פברואר 2009
- ינואר 2009
- דצמבר 2008
- נובמבר 2008
- אוקטובר 2008
- ספטמבר 2008
- אוגוסט 2008
- יולי 2008
- יוני 2008
- מאי 2008
- אפריל 2008
- מרץ 2008
- פברואר 2008
- ינואר 2008
- דצמבר 2007
- נובמבר 2007
- אוקטובר 2007
- ספטמבר 2007
- אוגוסט 2007
- יולי 2007
- יוני 2007
- מאי 2007
- אפריל 2007
- מרץ 2007
- פברואר 2007
- ינואר 2007
- דצמבר 2006
- נובמבר 2006
- אוקטובר 2006
- ספטמבר 2006
- אוגוסט 2006
- יולי 2006
- יוני 2006
- מאי 2006
ראיון איתי בטור של יזהר שי בגלובס על תקשוב בחינוך
פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.
תגובות
שלום,
בתור מי שלומדת תואר בחינוך, כל הנושא של שינוי בלמידה במערכת החינוך, לדוג'- תקשוב לימודי, עולה על הפרק לא אחת ולא פעמיים.. לדעתי האישית, יש להימנע משינוי דרסטי כזה, מאחר והדבר גורם ליותר חסרונות מאשר יתרונות.
הקשר עם התלמיד הופך לוירטואלי, אין שותפות בין חברי הכיתה, הכל מאוד טכני ובנוסף תלמידים אשר מתקשים בכתיבה, או שאין להם מחשבים וכאלה בבית, ימצאו עצמם חסרי אונים.
יש עניין לחדש לפי דעתי, אך לחדש עם מטרה ושאיפה.
פרסם תגובה