רשימות דירוג

אני מאוד אוהב רשימות. רשימות דירוג.   בעיקר כשיש בהם 2 דברים מרכזיים : 1 מחדשים לי  במידע שלא ידעתי עד כה. 2. הבחירה ברשימה מנומקת או לפחות ברורה למראית עין.

בנושא הזה מומלץ בחום לקרוא את הביקורת המושחזת של יובל דרור על הרשימות בדהמרקר. רשימה מומלצת אחרת היא 25 הבלוגים הנבחרים של אורי קציר ב"אפלטון"

במסגרת התכנון של מערכת ניהול התוכן החדשה שאנו בונים אני מחפש כל הזמן תוכנות ושירותים שמתאימים לחינוך ואפשר "לאמץ" אותם ולהכניסם כשירות במערכת ניהול התוכן.

טל בר מעוז, שלחה את הקישור ל-100 הכלים האינטרנטיים לשנת 2008. הפתיע אותי למצוא את דלישס ושועל האש ככלים המומלצים, ונאמן לכלל מספר 2 של רשימות חיפשתי ומצאתי את ההסבר לבחירה בכלים הללו.

10 הגדולים על פי הרשימה:

1.      דלישס

2.      שועל אש

3.      Google reader

4.      Skype

5.      Google Search

6.      WordPress

7.      Gmail

8.      Audacity

9.      Blogger

10. Google Docs

רשימות נוספות של כלים לתחום החינוך:

1.      Best of the Web: My Most Useful Tools

2.      A Free Learning Tool for Every Learning Problem?  

***

טוויטר צובר קהל משתמשים וההייפ סביבו גדל, בעת האחרונה חזרתי לעדכן (טוב, יהיה מדויק לומר התחלתי לעדכן) בעיקר בקישורים מעניינים שאני נתקל בהם ואינם מצדיקים פוסט. אתם מוזמנים לעקוב – http://twitter.com/sgreenbe         

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • מרסל רייך   ביום 28 במאי 2008 בשעה 17:00

    אכן טורו של דרור משובח ומושחז, אבל נפלה לדעתי טעות בקישור שנתת. הקישור הנכון הינו:

    http://www.the7eye.org.il/DailyColumn/Pages/250508_the_marker_life_as_a_ladder.aspx

    מעבר לזה – חזק ואמץ 🙂

  • חנה בית הלחמי   ביום 29 במאי 2008 בשעה 8:46

    לגבי דה מרקר והפוסט המצויין של יובל דרור על דרוגים (חבל שלא ניתן להגיב שם), זה גם מסביר את מדיניות הדירוג האינפנטילית (מחד) ומייצרת מלחמות (מאידך, או שמא זה אותו דבר?) של קפה דה מרקר. שופך גם אור על משמעותה המחלחלת (תרתי משמע) של תרבות ארגונית.

  • שרון   ביום 29 במאי 2008 בשעה 11:56

    מרסל – הקישור תוקן.
    חנה – גם אני תהיתי מדוע אין תגובות , אבל אז הבחנתי כי זו מדיניות של האתר. לא כולם רוצים תגובות. לא כל כך הבנתי איך זה מתקשר לתרבות ארגונית.

פרסם תגובה

שדות נדרשים מסומנים *

*

*