אני מאוד אוהב רשימות. רשימות דירוג. בעיקר כשיש בהם 2 דברים מרכזיים : 1 מחדשים לי במידע שלא ידעתי עד כה. 2. הבחירה ברשימה מנומקת או לפחות ברורה למראית עין.
בנושא הזה מומלץ בחום לקרוא את הביקורת המושחזת של יובל דרור על הרשימות בדהמרקר. רשימה מומלצת אחרת היא 25 הבלוגים הנבחרים של אורי קציר ב"אפלטון"
במסגרת התכנון של מערכת ניהול התוכן החדשה שאנו בונים אני מחפש כל הזמן תוכנות ושירותים שמתאימים לחינוך ואפשר "לאמץ" אותם ולהכניסם כשירות במערכת ניהול התוכן.
טל בר מעוז, שלחה את הקישור ל-100 הכלים האינטרנטיים לשנת 2008. הפתיע אותי למצוא את דלישס ושועל האש ככלים המומלצים, ונאמן לכלל מספר 2 של רשימות חיפשתי ומצאתי את ההסבר לבחירה בכלים הללו.
10 הגדולים על פי הרשימה:
1. דלישס
2. שועל אש
3. Google reader
4. Skype
5. Google Search
6. WordPress
7. Gmail
8. Audacity
9. Blogger
10. Google Docs
רשימות נוספות של כלים לתחום החינוך:
1. Best of the Web: My Most Useful Tools
תגובות
אכן טורו של דרור משובח ומושחז, אבל נפלה לדעתי טעות בקישור שנתת. הקישור הנכון הינו:
http://www.the7eye.org.il/DailyColumn/Pages/250508_the_marker_life_as_a_ladder.aspx
מעבר לזה – חזק ואמץ 🙂
לגבי דה מרקר והפוסט המצויין של יובל דרור על דרוגים (חבל שלא ניתן להגיב שם), זה גם מסביר את מדיניות הדירוג האינפנטילית (מחד) ומייצרת מלחמות (מאידך, או שמא זה אותו דבר?) של קפה דה מרקר. שופך גם אור על משמעותה המחלחלת (תרתי משמע) של תרבות ארגונית.
מרסל – הקישור תוקן.
חנה – גם אני תהיתי מדוע אין תגובות , אבל אז הבחנתי כי זו מדיניות של האתר. לא כולם רוצים תגובות. לא כל כך הבנתי איך זה מתקשר לתרבות ארגונית.
פרסם תגובה