המצגת שהעברתי אתמול בכנס וורדקאמפ 2008. היה מעניין להיפגש עם הרבה אנשים ולהכיר את הדמויות העומדות מאחורי הבלוגים.
המצגת מסכמת את סקירת הספרות לתזה שלי בנושא אמינות בלוגים
המצגת שהעברתי אתמול בכנס וורדקאמפ 2008. היה מעניין להיפגש עם הרבה אנשים ולהכיר את הדמויות העומדות מאחורי הבלוגים.
המצגת מסכמת את סקירת הספרות לתזה שלי בנושא אמינות בלוגים
תגובות
הרבה מידע מועיל ומעניין.
תוכל לפרסם חלק מהמקורות שעליהם מבוססת המצגת?
הייתה חסרה לי התייחסות להשפעתם של התכנים, רמת הכתיבה, פופולריות הנושא
ההתמקדות של כל המצגות ששמעתי בכנס הייתה בטכניקה. כאשר אני קוראת בלוגים יש בעיניי חשיבות ראשונה במעלה לתכנים ולרמת הכתיבה כמדד לאמינות.
הנה רשימה חלקית
Huang, LS, Chou, YJ & Lin, CH (2007). The influence of reading motives on the responses after reading bogs. CyberPsychology & Behavior. June 1, 2008, 11(3): 351-355.
Johnson, T. J., Kaye, B. K., Bichard, S. L., & Wong, w. J. (2007). Every blog has its day: Politically-interested Internet users' perceptions of blog credibility. Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), article 6.
http://jcmc.indiana.edu/vol13/issue1/johnson.html
Mack, R. W., Blose, J. E. & Pan, B. (2007). Believe it or not: Credibility of blogs in tourism Journal of Vacation Marketing. 14, 2, 133-144.
http://www.ota.cofc.edu/pan/CredibilityofBlogs.pdf
Mackay, J.B. & Lowrey, W. (2007). The credibility divide: reader trust of online newspapers and blogs. Paper to be presented at the 57th annual conference of the International Communication Association, San Francisco, CA.
את מאוד צודקת.
לתוכן יש משמעות גדולה בהקשר של אמינות.
בכלל כמו גם למראה האתר ולספונסר שלו (תחת מי הוא מתארח)
הוא לא עלה במצגת שלי מפאת חוסר זמן.
לגבי תכני הכנס – הדגש כמו שראית היה על מעורבות חברתית.
אני מציע כי תציצי
בבלוג של לוריין שהתארחה בוורדקאמפ 2007
http://lorelle.wordpress.com/
תוכלי למצוא שם הרבה תשובות לשאלותייך
פרסם תגובה