וורדקאמפ 2008 – המצגת שלי בנושא אמינות של בלוגים

המצגת שהעברתי אתמול בכנס וורדקאמפ 2008. היה מעניין להיפגש עם הרבה אנשים ולהכיר את הדמויות העומדות מאחורי הבלוגים.

המצגת מסכמת את סקירת הספרות לתזה שלי בנושא אמינות בלוגים

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • אדם   ביום 17 בנובמבר 2008 בשעה 12:06

    הרבה מידע מועיל ומעניין.
    תוכל לפרסם חלק מהמקורות שעליהם מבוססת המצגת?

  • ליאורה   ביום 18 בנובמבר 2008 בשעה 20:35

    הייתה חסרה לי התייחסות להשפעתם של התכנים, רמת הכתיבה, פופולריות הנושא
    ההתמקדות של כל המצגות ששמעתי בכנס הייתה בטכניקה. כאשר אני קוראת בלוגים יש בעיניי חשיבות ראשונה במעלה לתכנים ולרמת הכתיבה כמדד לאמינות.

  • שרון   ביום 18 בנובמבר 2008 בשעה 21:00

    הנה רשימה חלקית
    Huang, LS, Chou, YJ & Lin, CH (2007). The influence of reading motives on the responses after reading bogs. CyberPsychology & Behavior. June 1, 2008, 11(3): 351-355.

    Johnson, T. J., Kaye, B. K., Bichard, S. L., & Wong, w. J. (2007). Every blog has its day: Politically-interested Internet users' perceptions of blog credibility. Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), article 6.
    http://jcmc.indiana.edu/vol13/issue1/johnson.html

    Mack, R. W., Blose, J. E. & Pan, B. (2007). Believe it or not: Credibility of blogs in tourism Journal of Vacation Marketing. 14, 2, 133-144.
    http://www.ota.cofc.edu/pan/CredibilityofBlogs.pdf

    Mackay, J.B. & Lowrey, W. (2007). The credibility divide: reader trust of online newspapers and blogs. Paper to be presented at the 57th annual conference of the International Communication Association, San Francisco, CA.

  • שרון   ביום 18 בנובמבר 2008 בשעה 21:09

    את מאוד צודקת.
    לתוכן יש משמעות גדולה בהקשר של אמינות.
    בכלל כמו גם למראה האתר ולספונסר שלו (תחת מי הוא מתארח)
    הוא לא עלה במצגת שלי מפאת חוסר זמן.

    לגבי תכני הכנס – הדגש כמו שראית היה על מעורבות חברתית.

    אני מציע כי תציצי
    בבלוג של לוריין שהתארחה בוורדקאמפ 2007
    http://lorelle.wordpress.com/
    תוכלי למצוא שם הרבה תשובות לשאלותייך

פרסם תגובה

שדות נדרשים מסומנים *

*

*